Sta jij open voor een relatie, en als dat niet werkt en het klikt wel een beetje ondeugend contact en zie je mij wel zitten? Zie je er verzorgd uit, hou je van ondeugende dingen en ben je een lekker ding. Stuur mij dan is heel snel een berichtje!
Ben jij die kanjer van een man en wil je helpen mijn leven een leuke positieve wending te geven? stuur me dan een leuke bericht en wie weet wat er van zal komen...
Ik denk dat ik je op die manier toch het beste kan bereiken. Ik heb je namelijk in de kroeg nog niet gezien. Of misschien ben je eigenlijk ook wel te serieus en wil je niet tijdens het uitgaan serieus in gesprek. Dan maken we er toch snel een leuke date van?