Ik denk dat ik je op die manier toch het beste kan bereiken. Ik heb je namelijk in de kroeg nog niet gezien. Of misschien ben je eigenlijk ook wel te serieus en wil je niet tijdens het uitgaan serieus in gesprek. Dan maken we er toch snel een leuke date van?
Stuur me alsjeblieft een bericht en hopelijk zal ik je dan gaan zien. En ik kan je nacht leuk maken, ik zal ervoor zorgen dat je tevreden bent met wat ik met je zal doen. Wees niet onzichtbaar wees dapper.
Ben je een leuke, lieve man die het leuk zou vinden om samen wat dingen te doen? Laat dan maar snel iets horen, ik ben wel benieuwd naar je. Ik heb me niet voor niets ingeschreven toch?