Het zou wel fijn zijn als ik een man leer kennen die er net zoals ik in staat. Verlegen en niet zo goed wetend wat hij moet doen en dan komt het vast wel goed. We moeten dan even een beetje aan elkaar gaan wennen.
Iemand om samen de wereld te ontdekken en samen te genieten van de leuke dingen in het leven. Wie weet klikt het wel en kunnen wij jaren genieten van elkaars warmte en liefde!
Op zoek naar iemand die mij kan bijhouden met zijn gekheid. Als je een keer met een kater wakker wordt, moet je er niet gek van opkijken dat je een getekende snor en een vaste wenkbrauw op je gezicht hebt. Ik moet gewoon een leuke klik met je kunnen hebben