Leuke mannen (oudere mannen mogen ook reageren hoor) die wel zin hebben in een beetje ontspanning zal ik maar zeggen. Dan weet je vast wel wat ik bedoel.
Je moet weten dat ik allergisch ben voor chocolade, maar ik word er gewoon door genies, dus ik eet het nog steeds. Niet echt een groot probleem voor mij. En je weet hoe je een inspanning kunt doen om me gelukkig te maken. Ik heb klein geluk dus niet kieskeurig.
Op zoek naar iemand die mij kan bijhouden met zijn gekheid. Als je een keer met een kater wakker wordt, moet je er niet gek van opkijken dat je een getekende snor en een vaste wenkbrauw op je gezicht hebt. Ik moet gewoon een leuke klik met je kunnen hebben