Dus ben jij een zelfstandige man, communicatief sterk, heb je gevoel voor humor en raak jij niet in paniek van een vrouw met een eigen mening die zeker ook geïnteresseerd is in jouw mening, maar hem niet klakkeloos overneemt ;-) Ik kan namelijk weleens tegengas gaan geven als ik iets vind en zeker
vind het niet leuk aan jongens als ze de hele dag gamen en vindt het leuk om samen dingen te doen en niet altijd gescheiden uit gaan ofso . ben echt van het samen zijn en ik ben echt een kroelbeertje . ik hou van kroelen en hou der van als de jongen me lekker effe stevig beet pakt . ik heb een hekel aan het spel fifa