Ik zou graag met iemand op stap gaan en leuke mensen willen leren kennen. Dit kunnen zowel mannen als vrouwen zijn. Niet dat ik lesbisch ben ofzo (ik heb het nog nooit geprobeerd dus wie weet) maar gewoon voor de gezelligheid. Bij voorkeur in Utrecht e.o. omdat ik daar op kamers zit.
Een romantische kerel klaar voor wat intieme momenten. Je moet zelfvertrouwen hebben en je houdt ervan om in vorm te blijven. We kunnen eerst sportmaatjes zijn als je wilt.
Wanneer ik jou zie dan weet ik waar ik naar zocht en vallen alle puzzelstukken op hun plek. Jeetje wat klinkt dat truttig. Jij bent gewoon een spontaan iemand, zin om er op uit te gaan en wie weet gaan wij wel een keer samen op vakantie naar de Spaanse zon of naar iets heel anders.