Ik zoek niet iets specifieks in iemand. Wat ik wel zoek is iemand met wie ik zowel lichamelijk als geestelijk dingen kan delen. En ik zoek al helemaal niet iemand die meer verwacht dan alleen 'lust'.
Je staat met beide benen op de grond, hebt dromen maar die zijn reëel en te verwezenlijken. Je houdt van gezelligheid, de natuur, sfeer/knusheid, intimiteit en bent een prater. Aan een binnenvetter heb ik niets. Ik zoek iemand die zich durft te uiten, open en direct is. Pas jij in dit plaatje en ben
Ik ben dol op een man in de buurt. Dat is een wilde gedachte voor mij en dat is wat ik nu wil. Zullen we het goed beginnen? Ik denk dat we het gewoon moeten doen.