Ik ben dol op een man in de buurt. Dat is een wilde gedachte voor mij en dat is wat ik nu wil. Zullen we het goed beginnen? Ik denk dat we het gewoon moeten doen.
Een serieuze man die mij hopelijk niet voor de gek zal houden, gewoon iets aardigs met me doen, als je leuk bent, dan ben ik daar goed in! Ik dacht dat je me gelukkig zou kunnen maken!
Leuke man die vooral ook van sporten houdt. Net als ik lekker gezond bezig. Iemand die vrij is, dus beschikbaar om wat mee p te bouwen. En vooral lief, zorgzaam en in voor wat lekkere workouts ;)
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Nataalie10, 24 jaar · Zaltbommel
Ik wil een man die eerlijk is, mij volledig kan begrijpen. Ik vind het leuk om je beter te leren kennen, dus ik hoop dat je het
JaidenBi, 24 jaar · Gasselternijveenschemond
Je gaat me iets over jezelf vertellen en dan kijken we of we elkaar leuk vinden..
Wegmetsofie, 25 jaar · Ens
Ben jij een zelfstandige, begripvol (met beperkingen), sociale , lieve en leuke man. Wil je soms ook graag alleen zijn, maar
Lost Boyfriend, 25 jaar · Houthulst
Wil jij mij die stoute aandacht geven? Leeftijd is echt onbelangrijk, als je maar weet te genieten van lekker vrijen en die
ROXANNE19 JAAR , 24 jaar · Deventer
Volgt
Horse Power, 24 jaar · Arnemuiden
Je bent een heel romantisch persoon die ook graag aan het water is. Het zou moeilijk zijn om met elkaar om te gaan als we niet
RhoodeeXxx, 25 jaar · Heumen
Het is geen relatie waarnaar ik op zoek ben, maar ik ben op zoek naar een man alleen voor de seks en dat is wat er zo vaak ontbreekt.
BBphyllis, 25 jaar · Eindhoven
Je zult bij elkaar blijven zolang je allebei voelt dat het een positieve ervaring blijft en ik hoop dit gevoel te kunnen hebben