Ik ben dol op een man in de buurt. Dat is een wilde gedachte voor mij en dat is wat ik nu wil. Zullen we het goed beginnen? Ik denk dat we het gewoon moeten doen.
Ik wil een man die net zo in het leven staat als ik, netjes, iemand met manieren. Een man die ook een risico durft te nemen, en mij neemt voor wie ik ben. Een man waar ik me veilig bij voel.
Ik heb al wat rondgekeken op de site naar de verschillende profielen. Veel leuke fotos ertussen, veel stijve pikken ook. Daar wordt ik toch wel een potje geil van! :p Helaas ook veel profielen zonder foto, dus jongens, een gmiste kans voor jullie! Ik wil toch wel meteen zien wat voor lekkere vent jij bent,
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
YellowCab, 24 jaar · Middelburg
Ik zoek leuke gast om mee te gaan stappen enz.
MeyraXx, 25 jaar · Zwevegem
Ben jij die knappe lieve maar vooral grappige man? Ik hou namelijk van lol maken, lachen! Samen de dingen doen die ik nu alleen
XxX Fleur XxX, 25 jaar · Langemark
Eigenlijk is het de man die de vrouw zou moeten aanspreken, maar ik doe dat liever andersom :) Meer omdat ik geen geduld heb.
KikiKlaassen, 25 jaar · Nijmegen
ff kijkuh
Lisaa3, 24 jaar · Eindhoven
Volgt
Evaahh2u, 24 jaar · Kortenhoef
Ik hou van rustige mannen, eerlijk, van goede gevoelens, die houden van kunst en lezen. Als je degene bent die ik zoek, stuur
LeslieCan, 25 jaar · Slochteren
Ik hoop dat je lief, zorgzaam en hartstochtelijk met me kunt zijn. Als je die kunt zijn, ben ik er vrij zeker van dat we zullen
Gloria X3, 24 jaar · Molenbeek-Wersbeek
Jij moet ook een bepaalde drive hebben en het uiterste uit je leven willen halen. Een gentleman met een luisterend oor maar