Ik ben dol op een man in de buurt. Dat is een wilde gedachte voor mij en dat is wat ik nu wil. Zullen we het goed beginnen? Ik denk dat we het gewoon moeten doen.
Ik ben op zoek naar een normale man. Een beetje van mijn leeftijd, die houdt van gezelligheid en lollig is, maar vooral iemand die een leuke tijd wil hebben samen. Laat je me weten of jij diegene bent?
Je moet gewoon heel aardig voor me zijn, wees niet erg verwaand en behandel je alsjeblieft niet alsof je van plastic bent! Wees echt en geen grap, ik hou niet van leugenaars dus speel niet met mij!
Dus ben jij een zelfstandige man, communicatief sterk, heb je gevoel voor humor en raak jij niet in paniek van een vrouw met een eigen mening die zeker ook geïnteresseerd is in jouw mening, maar hem niet klakkeloos overneemt ;-) Ik kan namelijk weleens tegengas gaan geven als ik iets vind en zeker
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Tennister, 24 jaar · Grimbergen
Ik eis niet van je dat je een speciaal gedrag moet hebben, maar ik wil wel dat je lief moet kunnen zijn en op de juiste manier weet
DumbAss, 25 jaar · Rumpt
Een leuke man die net zo gezellig is als ik, lekker spontaan is, met veel ideetjes kan komen om het gezellig te maken en er vooral
Folieneh, 24 jaar · Almelo
Als je op zoek bent naar een relatie, ben ik er voor je. Ik weet dat dit het begin is van iets geweldigs voor ons. Ben je klaar om
Pinky92, 25 jaar · Nispen
Een man die zo goed is in het verwennen van een vrouw! Ik hoop dat je iets nieuws gaat doen om me te plezieren, ik wil meer actie
AubrrX, 25 jaar · Zwanenburg
Je bent geen racist. Je ziet iedereen als gelijkwaardig. Je bent gelukkig en tevreden.
ClaireCX, 24 jaar · Hever
Ik hou van een eenvoudige, respectvolle en stijlvolle man. Ik hou van mannen die graag over verschillende onderwerpen praten
Luckystrike1992, 25 jaar · Meppel
Ben je geil en wil je me de leegte helpen opvullen?