Je bent een discreet iemand, die het leuk vind een eenzame vrouw een pleziertje te doen. Ik ben op het moment gewoon niet gelukkig met mijn man, we kunnen van alles doen samen maar laten we wel voorzichtig zijn. Ik hoop dat dat niet erg is voor jou?
Ik sta open voor elk contact en dan zien we vanzelf hoe dingen lopen toch? Ik loop namelijk niet snel op dingen vooruit dat heeft ook geen enkele zin toch?
Je bent een gewone jongen die weet wat ie wil en dat ook heel goed kan omschrijven. Je hebt vrienden en een leuk sociaal leven. Ook heb je de nodige hobbies. En je zoekt eigenlijk nog maar 1 ding en dat is iemand om het mee te delen. Zou ik dan in aanmerking komen denk je?