Ik wil iemand met wie ik contact kan leggen, iemand met wie ik diepere en waardevolle gesprekken ga voeren. Ik hou van iemand die mijn persoonlijkheid kan begrijpen. Ik hou niet van mensen die zullen proberen me te veranderen, maar zullen proberen dingen voor ons in balans te houden.
Je bent een gewone jongen die weet wat ie wil en dat ook heel goed kan omschrijven. Je hebt vrienden en een leuk sociaal leven. Ook heb je de nodige hobbies. En je zoekt eigenlijk nog maar 1 ding en dat is iemand om het mee te delen. Zou ik dan in aanmerking komen denk je?