Iemand die net zoveel van gezelligheid houdt als ik, een spontane man die flexibel is en ook goed kan relativeren. Samen zou ik wel graag een relatie uitbouwen maar met een vriend erbij, zou ik ook al wel blij zijn.
Van mij mag je van voetbal houden, honkbal, gamen whatever, dat maakt me niks uit. Ik doe wel mee, we moeten ook interesse in elkaars hobbies tonen. Als je maar niet een gast bent die alleen maar op zijn telefoon zit, daar kan ik slecht tegen.
Ik hou van een man die leuke is, lief en respect heeft, een lach op mijn gezicht kan krijgen. Iemand die open is, en naar zich zelf kan kijken. Aandacht kan geven op de juiste manier.