ik ben op zoek naar? Grote vraag! Ik zou graag iemand ontmoeten die een dame kan waarderen voor haar innerlijke en uiterlijke schoonheid, haar behandelt met respect en ridderlijkheid, aanhankelijk, trouw en aandachtig is. Iemand die eerlijk is en niet bang is om zijn gevoelens te communiceren.
Ik ben op zoek naar een vriendelijke en voorzichtige man, die intelligent is, een goed gevoel voor humor heeft, vrolijk, romantisch en ondeugend tegelijkertijd kan zijn. Ik hou van een man die me wil verleiden en met met wil flirten, ik hou ervan als het spannend en afwisselend is.
Ik ben al eerder genept in een relatie, dus ik wil niet dat dit opnieuw gebeurt. Het was het ergste gevoel ooit, maar ik ben op een punt in mijn leven waar ik mijn leven met iemand die speciaal is zou willen delen. Het zou geweldig zijn om een ??lieve, fatsoenlijke, eerlijke en volwassen man te ontmoeten.