Ik zal geen relatie meer beginnen, maar een man met wie ik af en toe af en toe kan afspreken voor heerlijke, opwindende en intieme ontmoetingen die me zeker aanspreken. Je moet een goed hart en een lief karakter hebben, als je dat hebt, zal het goed zijn tussen ons
Zou jij af en toe gezellig in mijn nieuwe huisje willen komen? En dan niet alleen maar omdat ik hulp nodig heb bij klusjes hoor, ook gewoon omdat ik gezelschap en warmte leuk vind en hier nieuwe mensen wil leren kennen. Hoewel, als je er dan toch bent en een lampje werkt niet, dan mag je er natuurlijk wel even
Iemand die niet graag stilzit en ook van stappen houdt of een dagje weg om te genieten van de buitenwereld. Maar het allerbelangrijkst is dat jij mij gelukkig zal maken!