Wat ik zoek??? Ik moet zeggen, ik heb er nooit zo bij nagedacht. Vaak genoeg knappe mannen over de camping zien lopen, maar nooit bij gedacht of ik daar de liefde mee zou willen bedrijven.... Nou, mijn camping is nu open, Zou u uw tentje bij mij willen plaatsen??
Ik ben op zoek naar een man die, net als ik, ook wel van cultuur en geschiedenis houdt. Ik wil de mooie verhalen erachter samen met jou gaan ontdekken.
Ik wil hier een sterke en vriendelijke man vinden. Ik wil dat hij een verantwoordelijke en serieuze, zelfverzekerde en succesvolle man is. Met hem wil ik gelukkig en beschermd zijn. Ik weet dat mannen soms grof of agressief kunnen zijn, maar ik wil dat mijn man aardig voor me is.