Hoe zou je het vinden om met mij in contact te komen en het super gezellig te hebben en fijne gesprekken te voeren zodat we elkaar leren kennen en wie weet wel een leuke date hebben? Klinkt niet verkeerd toch?
Nou, een man die weet hoe een ossenhaas perfect rosé te krijgen. Of die mij zou verrassen met een zelf gekookt romantisch diner voor twee. Dat is het toch wel zo'n beetje...en dat je ook nog de perfecte wijn uit zou kiezen. Je moet nooit, maar dan ook nooit zo'n eigenschap van je laten afnemen.
In mijn hoofd zit dat perfecte plaatje maar eigenlijk wil ik je gewoon leren kennen. Dat is het voornaamste van alles. Een mooie tijd hebben samen en elkaar stap voor stap ontdekken...