Ik ben op zoek naar een man die misschien ook alleen is, of die misschien in een soortgelijke situatie zit als ik. Jij bent het ook beu om overal maar alleen naar toe te gaan en die alleen alles maar moet beleven. Jij houdt van het leven en vooral van genieten en gezelligheid. Zullen wij eens samen afspreken?
Tja, daar sta je dan poedeltje naakt voor het raam terwijl de (buurvrouw, mooie vrouw trouwens) met grote ogen naar jou kijkt en waarschijnlijk dekt, die is groot geschapen! Voel jij je aangesproken stuur mij dan even een berichtje en je krijgt altijd een reactie terug
Een leuke jongen waarmee ik een vriendschap zou kunnen opbouwen, ik heb gemerkt dat er veel mannen hier zijn die alleen voor de seks hier aangemeld zijn. Maar daar ben ik dus niet opzoek naar, het liefst alleen serieuze jongens aub. Groetjes, xxx