Ik hou van mensen die niet bang zijn om te zeggen dat ze van nerds houden en die van het geluid van death metal houden. Een man die bereid is om dingen met mij te verkennen en zal ze goed behandelen
Geef jij mij de kans op mezelf te zijn zonder al dat gestotter en moeilijke gedoe? Ik weet zeker als ik jou een paar keer heb gezien gaat dit echt over. Wat denk jij ervan?
Soms kan ik een beetje kieskeurig zijn, sorry !! Maar ik geef alleen het beste van mezelf, toch heb ik het volste recht om ook het allerbeste van jou te verwachten, Of niet soms? Als we allebei hetzelfde denken en op elkaar lijken, zullen we goede vrienden worden en kunnen we misschien iets meer dan vriendschap