Ik wil nog steeds plezier hebben, dus ik heb zoveel mogelijk andere dingen te doen dan een paar leuke dingen te vinden. Ik ben erg opgewonden om deze keer iets nieuws te proberen!
Een ondernemend type dat is een ding dat zeker is. Jij hoeft niet zo sportief te zijn als mij (mag wel). Zo lang jij maar niet altijd met je luit kont op de bank zit vind ik het al prima.
Kim23, 27 jaar · Amersfoort
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Heeft ze nog niet ingevuld
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Snellekeet, 27 jaar · Chaam
Een leuke jongen, normaal, geen macho type die een serieuze relatie wel ziet zitten.
Maisun, 26 jaar · Rheden
Heb jij ook af en toe zin om je horizon te verbreden? Reageer dan om een keer een avondje gezellig naar een theater of de bios
Lisannexje, 26 jaar · Sint-Annen
Dat zoek ik dus een sterke man die mij steunt in het bereiken van de doelen die ik wil behalen in het leven.
EmoMe179, 26 jaar · Middelburg
Wat ik zoek in een jongen is iemand die echt de spanning op kan voeren, heerlijk ondeugend is en mij op zo een stoute manier lekker
SAAR90x, 27 jaar · Lucaswolde
HIJ: Heeft het vermogen om mijn borsten sexy te aaien. Degene die me een gepassioneerde kus kan geven. De man die wat sexy aanrakingen
Isaardigtoch, 27 jaar · Enschede
open staan voor een relatie, huisje boompje beestje gevoel hebben
Dunyaya, 27 jaar · Loonbeek
Je hebt toch wel het lef om iets van je te laten horen? Ik ga zeker zorgen dat wij een leuke tijd hebben. Hou namelijk niet van
Maay K E , 26 jaar · Geel
Bedrieg me niet hou van me en geef om me. Dat zijn de belangrijkste dingen die een man moet hebben. En ik hoop dat jij dat bent.