Ik wil nog steeds plezier hebben, dus ik heb zoveel mogelijk andere dingen te doen dan een paar leuke dingen te vinden. Ik ben erg opgewonden om deze keer iets nieuws te proberen!
Je zult me weer blij en blij laten voelen, me geil maken en op elk moment stout met me zijn.
Alexis91, 26 jaar · Baarn
♥ Utrecht ♥ Zwart haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een beetje socialiteit is wel gewenst, ik ben een serieuze persoon en hoop dat jij dat ook bent. Iemand die niet niet meteen naar seks of iets dergelijks zoekt, want dan ben je bij het verkeerde adres. Iemand die zijn vriendschap en misschien uiteindelijk zijn liefde met mij wilt delen. :-)
Een ondernemend type dat is een ding dat zeker is. Jij hoeft niet zo sportief te zijn als mij (mag wel). Zo lang jij maar niet altijd met je luit kont op de bank zit vind ik het al prima.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Crankylynn, 27 jaar · Hoofdplaat
xx
GerardaG, 26 jaar · Vlissingen
Je bent vrij en ook klaar om wat lol te gaan hebben. En je hebt ook tijd het mij te geven. En je bent lekker sexy.
TheBest4You 1, 26 jaar · Bossuit
Je mag niet alleen kijken maar je mag er zelfs ook aan komen hihi. Ik zoek het liefste ook een sportieve man maar het is natuurlijk
YsskeX, 27 jaar · s-Hertogenbosch
Ik ben hier gewoon op zoek naar een ontmoetingsplaats, als er iets meer van komt, dan is het geweldig! Ik zal pas een relatie
Carlyyh, 26 jaar · Lelystad
Je houdt van plezier maken en dit is je kans om het te doen zonder het gedoe van een relatie. Waarom zouden we elkaar moeten onderdrukken
EClaireee, 26 jaar · Baarle-Hertog
Als je denkt dat we goed kunnen zijn voor elkaar, dan moet je me hier berichten. Ik zeg je dat dit het begin is van iets geweldigs
Aanpakkertje, 27 jaar · Wormerveer
Een leuke jongen dat niet meteen denkt aan sex, ik ben daarvoor niet aangemeld. Ik zoek vriendschap en iemand om mee te praten
Solaan91, 26 jaar · Hechtel
Je vindt het niet erg als ik geen lichaam als een model heb omdat ik op mijn eigen manier sexy kan zijn. We zullen de tijd van ons