Iemand die mij accepteert voor wie ik ben, geen misbruik maakt van de situatie en eerlijk is. Ee man die mij dingen kan laten zien in een leuk en positieve manier. Niet te egoistisch, maar gewoon oprecht en sociaal
Zou jij, samen met mij, er samen iets leuks van willen maken? Zie jij in de loop van tijd een triootje met mij en een andere vrouw wel zitten? Ben je single? Ben je onafhankelijk? Kan je een relatie wel aan die alleen gebaseerd is op seks? Dan vraag ik niets meer, alleen of je dan snel wilt reageren als je op deze
Je bent een leuke jongen die samen met mij wel wil reizen of city, tripje maken. Je bent niet te opdringerig en bent hartstikke lief. Ik vraag nu specifiek een vakantie maatje, maar bedoel ook iemand om samen dingen mee te ondernemen. En wie weet ben jij ook een fietser.