Ik hoop je hier te vinden, bij voorkeur ben je groot en stevig en kun je je vinden in wat ik hierboven geschreven heb. Aanvullingen of andere invalshoeken zijn natuurlijk van harte welkom. Ik kan hier nog veel meer schrijven maar ik besef heel goed dat een wensenlijst eigenlijk onzin is....
Je houdt van een feestje, maar je weet mij ook af te remmen en geeft wat rust geeft. Gezelligheid en eerlijkheid is belangrijk. Je ziet er verzorgt uit en kleed je leuk en dat hoeft echt niet volgens de laatste mode te zijn.
Je zult me respecteren, en zelfs om mijn grappen moet je lachen. Je hebt dezelfde levenshouding als ik. Het maakt mij niet uit hoeveel plezier je hebt gehad op festivals, zolang ik ook gelukkig ben.