Een serieuze maar ook hele discrete man. Ik heb namelijk op het moment genoeg te verliezen dus dat wil ik niet! Hopelijk woon je in de buurt en als dat niet zo is dan kom ik vast wel een keer in jou buurt. Vind niet dat ik daar heel erg moeilijk over moet gaan doen. Afstand kan gemakkelijk zijn maar ook moeilijk.
Natuurlijk wil ik wel lekker flirten enzo maar het is wel erg fijn dat we ook wat meer kunnen doen dan dat. Dus zou je me mee uit willen nemen en zien wat we gaan doen samen?
Ik ben een leuk persoon en ben op zoek naar een man die ook leuk is om in de buurt te zijn! Je kunt niet saai zijn met een vrouw zoals ik, geloof dat maar! Je moet veel energie met me hebben!