Denk je dat je me wat van je vrije tijd kunt geven? Dit zal goed voor ons zijn als je dat kunt doen. Ik weet zeker dat ik je gelukkig zal maken . Denk je dat we goed genoeg kunnen zijn voor elkaar? Wees gewoon eerlijk en hou van me.
Het gaat over een echte, liefdevolle, emotioneel verbonden, fysiek-chemiegerichte relatie of ik ben niet geïnteresseerd. Ik geloof nog steeds in 'verliefd' zijn en zie geen reden voor een andere relatie dan ware liefde die zelden te vinden is.
Heb je het in je om op dit moment bij mij te zijn? Ik zal bij je zijn als je goed voor me kunt zijn. Ik ben op zoek naar een levenspartner, kan jij die voor mij zijn? Laten we nu van elkaar genieten. Ik ben er gewoon voor jou.