ik zoek een man die mij aankan, die zich kan vinden in mijn werk en bijbehorende werktijden en iemand die mij kan delen met mijn vrienden. GEEN CLAIMGEDRAG!
Voor mij is een relatie eerst een bijzondere vriendschap. Je leert elkaar kennen, vind elkaar in hobbies en andere dingen. En uiteindelijk wil je niet meer zonder elkaar. Zo klopt het toch?
Als je maar leuk bent. En lief ook :) zie je er goed uit, dan is dat mooi meegenomen maar ik kijk wel iets verder dan je uiterlijk. Een sportief iemand zou ik wel fijn vinden en iemand die niet op zijn mondje is gevallen, die weet wat hij wilt en die niet snel opgeeft.