je bent ook iemand die gewoon nog niet volwassen wil worden? Je vind het leven wel goed zo en wel er uit halen wat er uit te halen is? Dan stel je maar eens heel snel aan me voor..:)
Ik hoop dat er nog steeds een kans is dat er een man zal zijn die me echt leuk vind en die van me zal houden. Je kunt me vragen overal mee naar toe te gaan, zolang je me maar goed en lief behandelt!
Leuke spontane man, als je dit nu leest en je denkt het kan een leuke date gaan worden. Dan hoop ik dat je ook dat even tegen mij durft te zeggen. Mij lijkt het namelijk erg leuk eens op date te gaan weer. Ik zoek voor lange tijd.