je bent ook iemand die gewoon nog niet volwassen wil worden? Je vind het leven wel goed zo en wel er uit halen wat er uit te halen is? Dan stel je maar eens heel snel aan me voor..:)
Ik hoop dat er nog steeds een kans is dat er een man zal zijn die me echt leuk vind en die van me zal houden. Je kunt me vragen overal mee naar toe te gaan, zolang je me maar goed en lief behandelt!
Ik ben op zoek naar een man die in staat is altijd verlangen en liefde voor mij te tonen, die een attente romanticus en apacionado is, die graag geniet van elk moment dat het leven ons de kans geeft om te delen van het kleinste detail tot de grootste