Ik heb één simpele regel geen jongens die er nog niet klaar voor zijn. Ik wil een man en geen broekie waar ik voor moet zorgen. Ik heb geen moeder complex meer. Als jij een echte man bent die me kan verwennen dan mag je me altijd een berichtje sturen.
Een billenman die geniet van het leven en nog plaats heeft om samen met een leuke jonge meid te genieten! Relatie, single, weduwnaar, ik sta open voor alles! Laat me dus snel iets weten en misschien gaan wij samen nog zeer leuke momenten beleven.
We zijn misschien nog te jong om echt serieus verliefd op elkaar te worden maar we kunnen elkaar in ieder geval leren kennen. Even kijken waar het heen gaat en dan zien we wel toch? Wil gewoon met iemand lachen en erachter komen wat ik fijn vind in een jongen en wat niet...