Ik heb 2 relaties gehad met jongens waarvan ik eigenlijk niet hield. Ik heb mezelf een beetje voor de gek gehouden dat het echt leuke jongens waren... Gewoon omdat ze stoer waren, en als je erbij hoort, ben je ook iemand. Wijze woorden voor iemand van 22 jaar hahaha
Ik zou graag mensen ontmoeten met een geweldig gevoel voor humor en weet hoe je me kunt laten lachen en lachen. Iemand die me zou accepteren ondanks en ondanks. En als ik geluk heb, ontmoet ik hopelijk de laatste man die ik mijn leven zal doorbrengen. Iemand die begrijpt dat liefde niet alleen een gevoel
Lekkere seks zou mij ook erg blij maken maar wel met een man die ook wel tijd met mij wilt doorbrengen. Ik ben er helemaal klaar voor, zullen we er samen het beste van maken?