Ik zoek een man die te vertrouwen is wat moeilijk te vinden is deze tijd. Dus als jij een betrouwbaar iemand bent en je hebt alles op een rijtje voor jezelf dan mag je altijd een berichtje sturen. Ik ben benieuwd wat ik hier verder zal treffen.
Iemand die houdt van huiselijke dingen, zoals samen tv kijken en wandelingen maken. Ik heb een kinderwens en hopelijk heb jij dat ook. Nu nog niet hoor, maar over een tijdje :)
Een man die echt van me houdt, mijn verleden accepteert, hoe verschrikkelijk het ook was, of wat me ook maar overkomen is . Hij zou me nog steeds accepteren en van me blijven houden omdat hij mijn toekomst wil zijn. Denk je dat we samen een goede tijd kunnen hebben?