Nou, laten we niet te hard van stapel lopen, maar als jij iemand die ik zoek,..? weetje stoere vent kan geen kwaad, maar met stoer bedoel ik niet macho of haantjes gedrag!!!, beetje lekker, ben niet echt gebonden aan leeftijd.
Open, eerlijk en spontaan. Openstaan om een relatie te beginnen, het hoeft allemaal niet snel snel te gebeuren, stap per stap zullen we er ook wel komen. Ik ben geen losbol die van man naar man huppelt, ik verwacht van jou hetzelfde.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Darlinggirl19, 25 jaar · Huizen
Volgt
Kusje Marianne, 24 jaar · Waddinxveen
Lekker vrij(gezellig). Iemand die niet direct in het diepe wilt springen maar nog wilt genieten van het pootje baden. Uiterlijk
R0R1, 24 jaar · Numansdorp
Ik kijk een beetje rond. Voor mij is het belangrijkste dat we een klik hebben vanaf het eerste moment. Ik hou niet van mannen
Melisa44, 24 jaar · Oss
Spontaan
BrigithaSunny, 25 jaar · Middelkerke
Ik wil gewoon een vriendje hebben voor de seks en een geweldige tijd samen. Het zou zo leuk zijn als het lukt. Ben jij er klaar
Zoe01, 25 jaar · Harderwijk
Als je interesse hebt, dan stuur je me een berichtje, ik zit te wachten op een leuke man die mijn leven weer leuk gaat maken,
Jadie RA , 25 jaar · Rumst
Je bent zelfverzekerd en lief, romantisch en goed in bed. Je hebt de ballen om gewoon eerlijk te zijn. Verder ben je een zorgzame
JustAStar, 25 jaar · Londerzeel
, ik wil een openhartige en oprechte man vinden die weet hoe lief te hebben op een oneindige en hartstochtelijke manier, te