Gek op reizen, maar boven al dol op sex. Het door mij geschilderde plaatje bezorgt nu al opstand daar beneden, ach kom, waar wachten we nog op? Laten we het uit komen, of heb jij niets met Azië?
Hoe je eruit ziet of hoe oud je bent maakt me niet uit, wat voor mij belangrijk is, is dat je me laat weten dat ik gewaardeerd word. Wat ik wel belangrijk vind, is dat je je zaakjes goed hebt geregeld en dat je een goede baan hebt.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Tiffanyxxx, 25 jaar · Utrecht
Volgt
Victoriaaa, 25 jaar · Utrecht
Ik ben op zoek naar iemand die aan zijn uiterlijk denkt maar natuurlijk ook een goed innerlijk heeft, spontaan, eerlijk is
Sarraahh, 25 jaar · Olst
Een stoute man met een groot gevoel voor humor, een man die op zoek is naar een serieuze relatie, liefdevol en zorgzaam zonder
Esmeedeboere, 25 jaar · Zwijndrecht
Rustig en relaxed, ik hou niet zo van drukte makers die al moord en brand schreeuwen nog voor er iets gebeurd is. je mag best
Yours Gracie, 25 jaar · Haarlem
Heb een leuke baan, en leuke hobbie’s. Nu nog een leuke man.
Yessiez, 25 jaar · Langeveen
Je bent een lieve man die niet schrikt van mijn handicap en weet precies hoe hij een vrouw moet verwennen. Je bent galant en
Francesc4 66, 24 jaar · Bikschote
Werk jij NIET in het wereldje van de dance festivals? Dan wil ik jou ontmoeten en zo snel mogelijk ook. Ik heb wat in te halen