Ik hou van een beetje gekke jongens, die wel in zijn voor een aparte date en gekkigheid uithalen. Het hoeft dus niet heel erg serieus te zijn gelijk, maar wel iemand die respect voor vrouwen heeft.
Ik wil een man ontmoeten die een deel van me leven wil worden. Samen op de bank zitten luisteren naar muziek en misschien wel boem boem dingen doen. Hihi. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :P XX en ik hoop je snel te horen.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Sarella, 25 jaar · Emmen
Maar als je dit niet ziet zitten dan moet je het ook zeggen want dan doen we het natuurlijk niet. Ik wil heel erg graag dat het
Terblanche, 25 jaar · Haaksbergen
Patricia26666, 25 jaar · Eindhoven
je moet gwn geil zijnnn.....
Julie9393, 25 jaar · Almelo
Ik wil een man ontmoeten die liefhebbend is, en leuk om in de buurt te zijn. Ik heb geen type zolang je van me houdt. Het kan me
AnkeKusje, 25 jaar · Odoorn
Een hete man die me fijn aanvult in bed is meer dan welkom. Ik doe het ervoor en hou wel van een spannend avontuur. Ben jij daar
MoneyBling, 25 jaar · Alphen aan den Rijn
Hopelijk ben je ook een type die graag naar films kijkt of het op een zo leuk mogelijke manier echt gezellig kan maken. Geen
LauratjeSingle, 24 jaar · Hendrik-Ido-Ambacht
Volgt
Bloempjie, 25 jaar · Amsterdam
Als je een vrouw ziet als het zwakke geslacht dan kun je mij niet aan, ik ben alles wat je wil maar niet zwak. Verder zoek ik een