Als je goed voor me kunt zijn, ben jij degene naar wie ik op zoek ben. Ik wil bij een lieve, romantische en gepassioneerde persoon zijn die me als een koningin zal behandelen. Kun jij die voor mij zijn? Laten we goed zijn voor elkaar.
Je moet flexibel zijn en altijd betrouwbaar en eerlijk, ik ben mijn hele leven heel eerlijk geweest, maar ik heb niet dezelfde eerlijkheid gekregen van mijn vorige relaties. Vind jij dat kunnen?
Vraag jij je soms wel af, als je toch ergens nog een maatje hebt rondlopen? Ja hoor. Ik kan dat wel zijn. Iemand om samen te lachen en misschien ook wel huilen. Samen winkelen, naar het strand en noem maar op.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
HottestFleur, 25 jaar · America
Ben je bereid een sensuele relatie met mij te hebben? Zo ja, dan denk ik dat dit het begin van geweldige dingen voor ons gaat
Jonkers92, 25 jaar · Arnhem
Ik zou graag met iemand op stap gaan en leuke mensen willen leren kennen. Dit kunnen zowel mannen als vrouwen zijn. Niet dat
SolangeeX, 25 jaar · Eefde
Zo geil dat je overal en soms seks met me zou willen hebben, een leuke en heel zachte maar een beetje ruige liefhebber!
Gloriaatje, 25 jaar · Oostende
Ten eerste moet je wel positief reageren op mijn foto's, anders wil ik niks met je te maken hebben :p Dus wel lief zijn!! Je moet
Yazminzoey, 24 jaar · Sint Pancras
volgt
Joo234, 25 jaar · Den Burg
Ik zou het leuk vinden om een man te vinden die ook gestudeerd heeft, misschien klinkt dat vreemd, maar ik ben slim en wil een
Rilex0, 24 jaar · Houthulst
Ik hou meer van vrienden. Ik sta open voor datingmogelijkheden. Je bent cool en luchtig. Je hebt een goed humeur en optimistisch.