Je bent net als mij een familiemens, of staat er voor open. Je houd van reizen en geniet van een dagje uit. Je bent goed verzorgt en weet hoe je een vrouw moet behandelen. Romantiek is voor jou geen vreemd iets. Verder heb ik weinig eisen, als je maar leuk en gezellig bent. En dan komt de rest wel vind je niet?
Je bent een aantrekkelijke man die open staat voor het idee van de mogelijkheid dat we iets serieus kunnen starten. Maar we moeten er eerst voor zorgen dat we compatibel zijn met elkaar. We moeten eerlijk tegenover elkaar zijn, zodat we veel sneller dichter bij elkaar kunnen staan.
Ik verlang naar een echte man om mij heen, een die het alleen om mij gaat, om de persoon wie ik ben en dus verder kijkt dan mijn banksaldo. Een lieve man die mijn hart sneller laat kloppen en heel lief voor me gaat zijn.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Serah , 24 jaar · Achterveld
Volgt
GentlyDame, 24 jaar · Barendrecht
Een trouwe man die weet waaraan hij begint
Domi5, 25 jaar · Heythuysen
Ikkijkuitnaar, 24 jaar · Almere
Jij bent een man die zelfverzekerd is maar toch ook aandacht kan geven aan de wat introvertere mensen. Jij walst niet over
IssyBell, 25 jaar · Steenbergen
Ik zie er schijnbaar uit als een goed bekende dame, en ik wil me niet vergelijken met haar. Ik ben mezelf en als je sterk in je
Kimmii, 25 jaar · Helmond
RhoodeeXxx, 25 jaar · Heumen
Het is geen relatie waarnaar ik op zoek ben, maar ik ben op zoek naar een man alleen voor de seks en dat is wat er zo vaak ontbreekt.