Ouder dan mij dat is eigenlijk het enige wat ik echt belangrijk vind. Blond donker lang of kort dat zijn dingen waar ik echt minder kritisch in ben. Uiteindelijk moet de tijd het ons toch gaan leren of het leuk kan worden zo met zijn twee toch?
Ik zou willen dat iemand er voor me is, leuke dingen doen samen. Het leven oppakken, en gelukkig worden. Het is misschien nog wat vroeg om te zeggen, maar ik ben er klaar voor, en we zien wel.
Ik wil plezier hebben met een coole kerel die er heel goed uitziet, me kan laten lachen en al mijn opwinding zal opvullen! Ik ben gewoon blij dat ik snel iemand ken!
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Polanah, 25 jaar · Assen
Ja, laten we lekker eens over jou beginnen. ik heb een vooroordeel over de jongens hier uit de buurt, meer ook omdat die vooroordeel
Ange, 24 jaar · Amsterdam
Es-mae, 25 jaar · Haren
XXX
Redgirllila, 25 jaar · Nieuw-Vennep
Ik droom er al een tijdje van om een kerel te hebben die een beetje stout is, maar ook lief en zorgzaam. Iemand die het leuk zou
TravelFanatic, 25 jaar · Hillegom
Altijd klaar om nieuwe dingen uit te proberen, op zoek naar iemand om mee te lachen en te zien hoe het gaat. Als je een fatsoenlijke
SaarxXx, 25 jaar · Oldenzaal
Je hebt haar je houd het wel bij maar scheert het zeker niet kaal!! je hebt een lekker beetje gespierd boven lichaam en onder
DaniH, 25 jaar · Meppel
Ben jij iemand met een luisterend oor? Die mij een beetje kan begrijpen? iemand die mij kan opvangen en troosten. ik wil niet
Picantje, 24 jaar · Bommershoven
Jij bent die grote, brede stoere vent die er schijt aan heeft hoe we uitzien, het gaat om ons tenslotte, wij moeten ons goed