Jij vindt mij niet over komen als een saaie oubollige doos. Dat ik gereserveerd ben vind jij wel wat hebben. Jij bent ook zoekende naar een lolletje en heel veel gezelligheid. Ik kan van alles opnoemen wat wij zouden kunnen doen, maar vind het ook wel leuk als jij met wat origineels op de proppen komt.
Iemand die houdt van huiselijke dingen, zoals samen tv kijken en wandelingen maken. Ik heb een kinderwens en hopelijk heb jij dat ook. Nu nog niet hoor, maar over een tijdje :)
Je bent klaar om iemand heel gelukkig te maken door samen het beste uit het leven te halen. Je bent romantisch en een echte heer en dan zullen we zeker veel plezier samen hebben. Laat me het weten als jij dit ook zoekt en dan zorgen wij samen voor de rest.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Rileyy, 25 jaar · Dwingeloo
Ga je goed voor me zijn? Ben je bereid om mijn maatje te zijn? Wat kun je me nu vertellen? Ik ben klaar voor alles wat je met me wil
LunaLuuntje, 24 jaar · Blauwestad
Heb jij het ook wat gehad met het nachten lang stappen en van huis zijn? Wil jij een gezellige date en niet de deur uit gaan om
VanDersloot, 25 jaar · Moen
Iedereen zegt dat ik wijzer en ouder overkom dan mijn leeftijd aangeeft. Dat kan best, maar dat betekent niet dat ik niet heel
ROXANNE19 JAAR , 24 jaar · Deventer
Volgt
Bella1903, 24 jaar · Rotterdam
Kun je me vullen? Ik ben zo in het kennen van een hete vent die me gelukkig en tevreden zal laten voelen. Wat zou je doen als ik
Mimilalaa, 24 jaar · Jonkersvaart
Een man die niet op zoek is naar wat ik op mijn lichaam heb, maar op zoek naar een vriendelijke vrouw ondanks de tatoeages heb.
Sossophie, 25 jaar · Nuis
Ik zoek een man die serieus is als het gaat om plezier hebben, meegaan met alles wat ik leuk vind en iets nieuws willen doen Ik
Dannia, 25 jaar · Rotterdam
I hope you send me a sweet email with what you want exactly and with me, as I said, I am a lot and am now already four weeks sexless!