Je moet flexibel zijn en altijd betrouwbaar en eerlijk, ik ben mijn hele leven heel eerlijk geweest, maar ik heb niet dezelfde eerlijkheid gekregen van mijn vorige relaties. Vind jij dat kunnen?
Gewoon de liefde bedrijven en doen wat we willen is perfect voor mij. Ik wil dat het ook gebeurt. Ben je ook op zoek naar seks, ook al ben je single in een relatie. Het maakt niet uit ...
Help jij me om mijn dromen te verwezenlijken? Ben nu hard aan het werken om een goede basis te creëren en ik heb een jongen/man nodig die mij af en toe net dat extra zetje in de juiste richting kan geven.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Cliioh, 24 jaar · Emmen
Als je me een goed gevoel geeft zal ik alles voor je doen. Ik hoop dat dit het begin is van wat moois. Je kunt ook stout doen met
MelMel93, 24 jaar · Vinkeveen
Ik ben geïnteresseerd in een persoon en heb ervaringen in alles. Een man houdt ervan om nieuwe dingen in het leven te
Djedi93, 24 jaar · Cuijk
een rustige lieve man gezelligheid sex en lol
Wiesje92, 24 jaar · Groningen
Ik wil een neukafspraakje met jou kunnen maken, ik heb geen behoefte aan liefde. Ik heb het al druk genoeg met mezelf en kan
KissMaaike, 24 jaar · Hollandscheveld
Moet een man zijn die academisch is opgeleid en voorbereid, die graag dans, verdeeld, liefdevol en hij moet zeker trouw aan
AlishaBB, 25 jaar · Raalte
Je staat open voor een relatie. Natuurlijk moet je een aantrekkelijke en lieve man zijn. Als je een beetje ouder bent, is dat
A-Lys, 25 jaar · Hoenderloo
Ik ben op deze site om een date te zoeken omdat ik niet het de type meid ben die vaak naar een kroeg gaat. Hoofdzakelijk ben ik
Ann X94, 24 jaar · Haalderen
Ik ben op zoek naar een man die mijn toekomstige partner kan zijn. Verantwoordelijk en verzorgend. Eerlijk en jij wil ook