Lief, zorgzaam, eerlijk en oprecht vind ik heel belangrijk maar een absolute must is dat ik rechten heb op een mening, om me te uiten en dingen te doen die ik leuk vind en dus niet als enigste recht het aanrecht heb, zoals ik bij mijn ex man had.
Ik heb al wat profieltjes bekeken en wat voor types rondhangen. sommigen zijn leuk, grappig...anderen zou ik zo niet willen spreken haha. Maar over het algemeen zijn er veel interessante mannen hier op de site. Dus ik laat mij heerlijk verrassen ~X~X~X~
Een man die ik naar een feestje kan mee nemen, die lief en netjes is. Iemand die een goeie indruk kan achter laten. Iemand die echt mijn type is, en ik weet zeker we zullen veel lol beleven!