Lief, zorgzaam, eerlijk en oprecht vind ik heel belangrijk maar een absolute must is dat ik rechten heb op een mening, om me te uiten en dingen te doen die ik leuk vind en dus niet als enigste recht het aanrecht heb, zoals ik bij mijn ex man had.
Een leuke man of vrouw die van een lolletje houdt, niet te snel op zijn/haar teentjes getrapt is, zeker tegen een geintje kan en er zelf ook heel wat maakt. Jij bent niet een zeikerd, maar lekker spontaan en doet waar jij zin in hebt.
Zoek je net als mij geen relatie, maar heb je wel behoefte aan intiem contact dan zijn wij gemaakt voor elkaar! Lekker genieten van een avondje uit en dan als afsluiter......