Je moet goed opgeleid zijn anders zal ik je afwijzen. Ik wil geen slechteriken die een slechte manier hebben. Ik probeerde dat met mijn ex en ik haat het zo erg. Dat ik er spijt van heb dat ik hem als vriendje heb gemaakt.
Ja moeilijk ik denk niet dat ik in mijn positie eisen mag stellen en allang blij mag zijn als ik tenminste 1 reactie ga krijgen. Wel hoop ik dat je snapt dat als ik aan het werk ben, ik niet altijd ala minute kan terug reageren.
Ben jij de man van mijn dromen? Wel moeilijk om te zeggen wat voor man dat moet zijn maar dat zie ik dan wel, ok? Wat het belangrijkste is dat is dat jij je zelf ook wilt settelen, dat je van dieren houdt en creatief bent maar ook dat je goed voor jezelf kan zorgen.