Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Ik wil niks blijvends, een paar keer afspreken en seks hebben met elkaar maar verder niks. Ik hou sowieso al niet van verplichtingen maar ik zoek zeker geen vaste minnaar. Je praat niet al te veel over mijn vriend of jouw partner (als je die zou hebben), laat ons het gewoon oppervlakkig houden.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Chimmie, 27 jaar · Hoelbeek
Ik ben het gemak zelf, ik stel geen eisen maar vraag je alleen eerlijk en oprecht te zijn en mij zo te behandelen zoals je zelf
Nisrinedemeid, 27 jaar · Lokeren
Ik zoek een man die het fijn vindt om met mij af te spreken, gewoon vanwege de persoon die ik ben. Jij houdt van lekker uit eten
Ikwiljouhard, 27 jaar · Bergambacht
Volgt
Fashionabl3Elsa, 26 jaar · Haps
Ik hou wel van mannen die van gekke dingen houden. Dus bungeejumpen op een eerste date bijvoorbeeld. Of die mij de vrijheid
MarinaSingle, 27 jaar · Eeklo
Volgt
ModeGirly, 27 jaar · Groningen
Een lekkere geile man die weet hoe hij een dame als ik de zevende hemel in kan brengen. Gewoon ongeremde sex, niets wat je tegen
SteamyBabe, 27 jaar · Noordgouwe
Een avontuurlijke kerel die altijd in voor een goede tijd is. Wie is lief, maar ondeugend en geil. Open voor een serieuze relatie
Twilightzone, 27 jaar · Diepenheim
Ik ben zelf niet bepaald een standaard type dus eigenlijk wil ik ook niet dat van een ander eisen. Wel ben ik helemaal van de