Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Ik wil niks blijvends, een paar keer afspreken en seks hebben met elkaar maar verder niks. Ik hou sowieso al niet van verplichtingen maar ik zoek zeker geen vaste minnaar. Je praat niet al te veel over mijn vriend of jouw partner (als je die zou hebben), laat ons het gewoon oppervlakkig houden.
Als je iets interessants te zeggen hebt of als je geïnteresseerd bent in wat ik te zeggen heb. Je weet dat we soms een druk leven kunnen ontvluchten en plezier kunnen hebben in een slaapkamer.
Nu hoor ik weleens van vrienden, dat ik een meid ben met een uitstraling van iemand die alles op orde heeft. Dat is ook zo, maar betekend dat dat ik geen man in mijn leven kan krijgen?
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
SaLiMa90, 27 jaar · Esen
Je bent zo goed in me te behagen en je zult me ??niet iets slechts aandoen, laat me gewoon weten wanneer je vrij bent!
Unez, 27 jaar · Gent
volgt
Thatts, 27 jaar · Oss
je bent mans genoeg om met me te daten
Cl4rra, 27 jaar · Hurwenen
Ik stapte zelf in mijn carrière, stiekem vasthoudend aan de veronderstelling dat er iemand is voor iedereen. Hierin
Philine891214, 27 jaar · Kortrijk
Een man die wel weet hoe hij een vrouwtje moet behandelen in bed, of op hele andere plekjes natuurlijk. Hygiënne is wel
Veronica, 27 jaar · Almere
Val niet op een bepaald type dus take a walk on the wild side
Kadixx, 27 jaar · Antwerpen
Wie zoek ik? Ik zou zeggen een prins op het witte paard met James Bond allures.. Waarom niet? Een meisje mag dromen he ;-) Maar
Indonesia1991, 26 jaar · Hazerswoude-Dorp
Iemand met een rare tik zoals mensen het noemen zou heel erg welkom zijn. Dan hebben we dat beiden en dan is het ook absoluut