Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Ik ben niet kieskeurig als het om mannen gaat, ik wil gewoon een leuke tijd met je doorbrengen of je kunt ook tijd aan mij geven en we kunnen iets anders doen zoals een avontuur!
Een sportieve man, altijd lief en zoekende naar seks? Ik wil je graag om me heen en daar van genieten en de seks hebben die we willen. Kan ik op je rekenen en gaan we voor het beste?
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Kim23, 27 jaar · Amersfoort
Sharonsy91, 26 jaar · Hoensbroek
Weet hoe je een vrouw moet respecteren? Lief hebben en gelukkig maken? Dan zoek ik jou! Stuur je mij een berichtje?
Lekkere19910224, 26 jaar · Ridderkerk
Ik wil je lekker van top tot teen en weer terug. Alleen daar neem ik genoegen mee. Seks is heerlijk maar wel als we er samen wat
Monkeyygirl, 26 jaar · Rotterdam
Leuk als je ook van voetbal houdt, kunnen we een keer samen naar het stadion, gaan we vooraf wel eerst even shoppen natuurlijk
LaurenaXXX, 26 jaar · Lies
Iemand die me serieus zou nemen. Om een ??of andere reden heb ik pech als het gaat om jongens. Ik heb nooit echt een serieuze
Talia26Honey, 26 jaar · Noordlaren
Heb jij dezelfde dromen als mij? Zullen we dan samen op een leuke date gaan?
Betsy19900807, 27 jaar · Delft
Ik heb nog niet die ene speciale man gevonden, en weet dus niet waar aan die moet voldoen. Wees gewoon jezelf. Ik heb geen auto
Billies, 27 jaar · Enschede
Mijn voorkeur gaat uit naar een iets oudere man omdat die gewoon meer ervaringen hebben. Maar ben je van mijn leeftijd en je