Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Ik ben niet zo groot dus met mijn lengte moet je natuurlijk geen probleem hebben haha. Wat ik belangrijk vind is dat je bij mij jezelf moet kunnen zijn, lief en attent bent, dus geen macho, je mag als man best je emoties tonen.
Een ervaren man die veel in de aanbieding heeft. Je weet hoe je moet omgaan met een relatie. Je bent begripvol, onafhankelijk en je maakt mij leven spannender en interessanter. Leeftijd maakt niet uit!
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Arely1991, 26 jaar · Hichtum
Als je denkt dat je me gelukkig kunt maken, moet je me hier nu een bericht sturen. Ik zeg je dat ik alles zal doen om mijn partner
LindseyAmazing, 26 jaar · Emmen
Het hoeft niet zozeer huisje boompje beestje te worden. Maar een gelukkige fijne toekomst sla ik zeker niet af. Zin om een
Charming Ellen, 27 jaar · Rhenen
Ik vind het wel lekker om er een seksmaatje aan over te houden. Dat is heerlijk en fijn om te doen hoor. Ik hou ervan en geniet
Socute, 27 jaar · Maassluis
Jij neemt de tekst over mij met een korrletje zout, snapt de humor ervan en begrijpt aan de hand van de tekst een beetje hoe ik
GerardaG, 26 jaar · Vlissingen
Je bent vrij en ook klaar om wat lol te gaan hebben. En je hebt ook tijd het mij te geven. En je bent lekker sexy.
Sue Sue, 26 jaar · Almelo
Als je denkt dat we geweldig zullen zijn voor elkaar, ben ik er vrij zeker van dat we een kans krijgen om deze vandaag waardig
Cutenikki, 26 jaar · Ossenwaard
Je moet eerlijk zijn om het te allemaal te krijgen en zou het ook graag van mij willen ontvangen. Omdat ik verlang naar gepassioneerde
Deb ByX, 26 jaar · Hei- en Boeicop
Iemand die echt vriendmateriaal is, zal het verschil weten tussen echte zorgen en gevaren in het leven en wat is gewoon rechttoe