Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Niet gelijk beginnen met hee lekker ding of mag ik je msn en telnr want daar reageer ik niet eens op. Verzin een originele openingszin en als je me nieuwsgierig weet te maken... wie weet ; -)
Jij bent ook op een punt gekomen in je leven dat je voelt dat je er klaar voor bent om het een stukje rustiger aan te gaan doen en een vrouw in je leven toe te laten. Je ben klaar met je studie, hebt een leuke baan en een huisje van jezelf. Verlangend kijk je uit naar avonden op de bank of uit met je vrouwtje, haar goed
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
BrookkehX, 27 jaar · Eursinge
Om heel eerlijk te zijn wil ik bij een man zijn die bescheiden, slim en klaar staat om bij een nuchtere dame als ik te zijn. Je
RoodEngeltje, 27 jaar · Aspelare
Wie kan mij aan? Ik hoop dat jij een beetje fit genoeg bent en niet al te saai haha. Nee, zo erg ben ik ook niet, maar ik hou wel van
Lexi-lex, 27 jaar · Oud-Vossemeer
Als je altijd in voor een date bent en je bent ook op zoek naar seks. Verspil geen tijd aan het zoeken naar een andere vrouw want
BiekeVdJ, 26 jaar · Antwerpen
Ik zoek een paar leuke dates, daarna misschien wel meer............ ;0
Marloutjexx, 26 jaar · Assen
Ben jij die geile kerel die ook lekker van bil wil gaan met een hete meid met heerlijke borsten en een stoute poes. Dan weet jij
Zeerbeschaafd, 27 jaar · Denekamp
Een leuke man die niet alleen maar voor sexy, ruig, wild en ondeugend gaat, ondeugend ben ik ook alleen ben ik wat netter dan
TiannaBleu, 26 jaar · Lelystad
Ik hoop hier een man te ontmoeten die zich verdiept in de dingen die ik hierboven noemde. Vooral het pak slaag!