Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Op zoek naar de man van je dromen, het uiterlijk is voor mij niet het belangrijkste ding, het belangrijkste ding is de kwaliteit van de mens en zijn innerlijke wereld!
Je hebt een idee van wat ik probeer te zeggen, bent gevoelig genoeg voor wat ik wil, wees niet grof als we in het openbaar zijn en respecteer me alsjeblieft zoveel mogelijk.
Jonge meisjes die nog op zoek zijn naar rijpe mannen in andere regio's
Kriesstina, 26 jaar · Mijdrecht
Ik ben op zoek naar een intelligente, zorgzame en ondernemende man. Een man die mij steunt in mijn bezigheden en interesses
HarperDeluxe, 27 jaar · Zierikzee
Ik weet dat dit het begin van geweldige dingen voor ons gaat zijn. Ik ga je het beste van mijzelf geven. Ik ben klaar voor alle
EsmeraldaCute, 27 jaar · Wolphaartsdijk
Bevalt mijn advertentie je een beetje? Bevalt mijn uiterlijk jou ook een beetje? Dan kom even kletsen, misschien komt er
Fairytail1991, 26 jaar · Ramsel
Een man die een vrouw nodig heeft om seks te hebben in zijn bed. Een man die gemakkelijk in mijn aanraking komt. Een kerel die
Pabostudente, 27 jaar · Farmsum
Ik zoek iemand die open staat voor nieuwe dingen in het leven, er zijn vast genoeg dingen op jouw bucketlist die jij ooit zou
Altijdamy, 27 jaar · Terneuzen
nvt
SuziesPoints, 26 jaar · Amersfoort
Ik ben op zoek naar een romantische man, misschien een geweldige persoon die met mij mee wil reizen, en natuurlijk moet je