Durf jij naar mijn werk te komen om mijn dag wat op te leuken en spannend te maken? Ochtend of middag, dat maakt me niets uit als het maar tijdens kantooruren is, liefst niet tijdens lunchpauze, dan heb ik afleiding genoeg :)
toch wel beetje een volwassen iemand. niet saai en ook niet lui. ik ben zelf soms hyper en lekker sociaal, dus samen kunnen we het echt superleuk hebben :) Ik ben allang al ontmaagd, dus die viespeukjes die erop zitten te aazen mij te ontmaagden kunnen het echt vergeten. Dat wil niet zeggen dat ik superpreuts
Je bent zoals ik, je bent verantwoordelijk voor jezelf. Ik waardeer het wanneer ik iemand ontmoet die net zo gek is als ik. Je denkt dat we met elkaar overweg kunnen en je wilt elkaar wel ontmoeten