Ben jij een leuke jongen? Wel eerlijk zijn he?? hahaha! Lekker spontaan, gezellig en goed gevoel voor humor? Jaja, ik heb mijn eisen :p Ik val eigenlijk wel op die stoere beachboys figuren, lekker bruin, beetje schouderlang haar en een surfplank onder je arm. Maar in Nederland is het lang niet zo mooi weer en knappe jongens zijn schaars... Nee grapje. Ik ben daar toch neit zo kritisch om ;) Lekker verwarrend he?
Als jij zegt dat zoek ik ook dan moet het vast helemaal goed gaan komen. Ik hou er erg van om samen op de bank naar een film te kijken. Alleen vind ik dat echt helemaal niks en ik zou het echt heel erg fijn vinden om daar een maatje in te krijgen.