Wat ik leuk vind aan een man is, spontaniteit, sportiviteit, eigenheid, dat je elkaar neemt zoals je bent, en open staat voor een serieuse relatie, zie jij dat in je zelf schrijf een berichtje, en wie weet spreken we elkaar dan.
Ga jij niet gelijk oordelen over leeftijd en wil je gewoon samen met mij wat van het leven genieten en leuke dingen doen dan zou ik het echt heel erg fijn vinden als wij elkaar beter gaan leren kennen. We kunnen echt wel wat leuks opbouwen toch?
Je bent zoals ik, je bent verantwoordelijk voor jezelf. Ik waardeer het wanneer ik iemand ontmoet die net zo gek is als ik. Je denkt dat we met elkaar overweg kunnen en je wilt elkaar wel ontmoeten