Ik ben nogal een rockchick, ben ook wel van de rockers, dan zit je eigenlijk al goed in mijn staatje, maar wel jezelf zijn. Zeg gewoon wat je wil zeggen en doe niet moeilijk. lekker eerlijk en relaxt.
Ja, volgens mij moet ik hier dan schrijven over een jongen? Misschien zoek ik wel een meisje :p Ben beetje emo, dus ook iemand emo. moet ook van zelfde muziek als mij houden, aub geen Hollandse troep, das gewoon triest!!!
feesten disco kroegen je kent ze allemaal al in jou regio. Voetjes gaan de dansvloer zeker op en je houd van mee swingen natuurlijk zijn we niet de bob dus die hebben we ook nodig. Misschien leuk als ik jou bij mijn groepje introduceer en jij mij bij de jouwe. Lijkt het je wat.