De man die ik zoek is ook een dierenvriend. Je bent een warme en aanhankelijke man, je bent gemakkelijk in de omgang en ik kan met jou ook een goed gesprek hebben dat vind ik ook wel belangrijk.
Gewoon zin om lekker plezier te hebben,leuke jongens leren kennen. Ik heb nu vakantie,dus wordt het anders een vet saaie boel! dus zou wel leuk zijn als je een lekker berichtje achterliet of zoiets?
Ik ben niet meteen op zoek naar de eerste de beste liefde van mijn leven haha. Ik wil wel eerst een leuke vriendschap opbouwen en van daaruit kunnen we verder zien wat er zou kunnen gebeuren. ;) ;) ;)